شيوه نامه نقل و انتقالات سال 1403

دستورالعمل
اخبار

با سلام و احترام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاك و مطهر ايشان، به پيوست بخشنامه شماره 10 / 710 مورخ 29 / 02 / 1403 معاونت برنامه‌ريزي و توسعه منابع وزارت متبوع با موضوع دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگيان در سال تحصيلي 1404 – 1403 جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال مي‌گردد . مقتضي است ضمن اطلاع‌رساني مطلوب و با نظارت دقيق بر حسن اجراي آن، زمينه استفاده بهينه از نيروي انساني و رضايت شغلي همكاران فراهم گردد .

نكات مهم:

 – به نيروهاي انتقال موقت خروجي و ورودي سال گذشته اطلاع رساني شود تا در صورت تمايل به انتقال مجدد، با رعايت مفاد اين بخشنامه ( در صورت داشتن شرايط ) نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه my.medu.ir  اقدام نمايند . در صورت عدم ثبت درخواست تمديد در موعد مقرر؛ متقاضيان موظف هستند در اسرع وقت نسبت به معرفي خود به آموزش و پرورش مبدأ خدمتي و دريافت ابلاغ اشتغال سال تحصيلي آتي اقدام نمايند .

 تأييد درخواست انتقال افرادي كه در هيأت‌ هاي رسيدگي به تخلفات اداري، داراي پرونده مفتوح بوده و يا با حكم مراجع مذكور به تغيير جغرافيايي محل خدمت محكوم گرديده‌اند، تا قبل از تعيين تكليف پرونده و يا اتمام دوره تغيير جغرافيايي محل خدمت، مقدور نمي باشد .

 فرآيند نقل و انتقالات درون استاني سال تحصيلي آتي با تاكيد بر رعايت اصول و ضوابط كلي حاكم بر دستورالعمل مذكور و دستورالعمل توسعه سنواتي ساماندهي نيروي انساني اداره كل و بر اساس جدول تراز نيروي انساني منطقه در سامانه my.medu.ir پس از ثبت نام متقاضيان و موافقت مناطق مبدأ، مقصد و اداره كل انجام مي‌پذيرد .

 نقل و انتقالات نيروهاي شاغل در مدارس استثنائي؛ با نظر اداره استثنائي اداره كل انجام مي‌پذيرد .

 – مسئوليت اطلاع‌رساني به متقاضيان انتقال برون و درون‌ استاني با مدير آموزشگاه مي‌باشد . مقتضي است تمهيدات لازم به نحوي فراهم شود تا از مكاتبه و ارائه درخواست خارج از سامانه مربوطه يا مراجعه حضوري متقاضيان به اين مديريت و حوزه ستادي خودداري گردد .

– مقتضي است يك نسخه از فرم امتيازبندي پس از تكميل توسط متقاضي در سامانه نقل و انتقالات، به امور اداري اين مديريت تحويل داده شود .

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی نشده
اخذ معافيت تحصيلي(مدارس پسرانه)

شرایط معافیت تحصیلی دانش آموزان * همان طور که قبلا اشاره شد یکی از شروط لازم جهت معافیت تحصیلی این است که دانش آموز به صورت پیوسته و بدون وقفه مشغول تحصیل باشد. * اگر دانش آموز قبل از ۱۸ سالگی فارغ التحصیل شود باید حداکثر شش ماه پس از …

Print Friendly, PDF & Email
اخبار کارو دانش
دسته‌بندی نشده
آيين‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزي

مطابق با آيين‌نامه تمامي امور سرويس مدارس در تمامي مقاطع در سال تحصيلي 1404-1403، به شهرداري‌ واگذار شده است.

Print Friendly, PDF & Email
دستورالعمل
اخبار
ثبت نـام و نحوه برگزاري آزمـون در پايه هفتـم مدارس هيات امنايي رشد و سوده

با سلام و احترام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاك و مطهر ايشان، ‍شيـوه نامه ثبت نـام و نحوه برگزاري آزمـون در پايه هفتـم مدارس هيات امنايي رشد و سوده در سال تحصيلي 1404-1403 ارسال مي گردد. مقتضي است مديران محترم ضمن اطلاع رساني مطلوب به اوليا و دانش …

Print Friendly, PDF & Email